ثبت و یا بررسی گارانتی

ثبت گارانتی جدید | بررسی گارانتی

برای ثبت و فعالسازی و یا بررسی گارانتی از این قسمت کد یکتای محصول خود را وارد نمایید.

لیست دسته بندی محصولات به همراه مدت زمان گارانتی:

  • پاوربانک : 6 ماه
  • شارژر : 12 ماه
  • اسپیکر : 12 ماه
  • فلش مموری و کارت حافظه : 24 ماه
  • موس و کیبورد : 6 ماه
  • ایرپاد، هندزفری، هدفون و گردنی بلوتوثی : 6 ماه

  • مودم و تجهیزات شبکه : 24 ماه
  • کابل ها : 24 ماه
  • شارژر فندکی : 6 ماه
  • چندراهی‌های برق و تبدیل‌های سه شاخه و دوشاخه : 24 ماه

  • هاب های دیتا و مبدل های OTG و لوازم مشابه : 24 ماه

+ نکات مهم گارانتی محصول

1-نکاتی در مورد مدت زمان گارانتی

  • مدت زمان گارانتی هر محصول از قبل مشخص شده است.
  • تاریخ شروع گارانتی از لحظه تکمیل خرید چه به صورت حضوری و چه به صورت انلاین شروع میشود.
  • پرسنل فروشگاه برای عزیزانی که به صورت حضوری خرید کنند گارانتی را ثبت و فعال خواهند کرد.
  • در صورتی که به هر دلیل مشتری درخواست کند تا خود شخصا گارانتی محصول را ثبت و فعالسازی کند، موظف است حداکثر تا یک هفته پس از خرید گارانتی خود را ثبت و فعال نماید در غیر این صورت گارانتی کالا مورد قبول نخواهد بود.

2-شرایط استفاده از گارانتی

  • خریدار محترم موظف است تا نکات استفاده و نگهداری هر محصول را به دقت مطالعه نموده و بر اساس دستورالعمل و راهنمایی درج شده از محصول نگهداری و استفاده نماید.
  • خریدار موظف است تا فاکتور و جعبه محصول را برای استفاده از گارانتی ارائه دهد بنابر این هرگونه اتفاقات پیش بینی نشده نظیر آسیب دیدگی،خراشیدگی،گم شدن جعبه و یا فاکتور،محصول را از شرایط گارانتی خارج میکند و به هیچ عنوان امکان استفاده از گارانتی برای محصول مورد نظر مقدور نخواهد بود.

3- شرایط عدم شمول گارانتی

  • آسیب های ناشی از استفاده نادرست محصول.
  • تغییرات بی دلیل و غیرمجاز در محصول.
  • استفاده از محصول در شرایطی که باعث آسیب دیدگی محصول خواهد شد.
  • هرگونه تعمیرات توسط افرادی که مورد تایید فروشگاه آمینس نباشند.
  • نوسان و اتصالی برق، زمین خوردگی،اب خوردگی و گرمای بیش از حد.
  • اسیب دیدگی و یا خراشیدگی کد یکتای محصول.
  • اتمام مدت گارانتی محصول.

4-نحوه استفاده از گارانتی

خریدار موظف است تا بدون مراجعه به تعمیرگاه های ثالث آسیب محصول را به اطلاع پشتیبانی فروشگاه برساند.پشتیبانی در اولین فرصت با خریدار تماس برقرار نموده و درخواست مستنداتی از قبیل عکس و فیلم را مطرح خواهند کرد.

سپس در صورت تایید اولیه پشتیبانی، به خریدار اطلاع رسانی خواهد شد تا محصول را از طریق دفاتر پستی جهت بررسی بیشتر به فروشگاه ارسال نماید.

پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، نتیجه بررسی بین 7 الی 10 روز کاری به سمع و نظر خریدار محترم خواهد رسید.

5-یک شرط مهم

استفاده از گارانتی مشروط به تایید کارشناس فنی فروشگاه خواهد بود بنابر این چنانچه طبق نظریه کارشناس محترم فروشگاه، آسیب دیدگی محصول به علت شرایط مندرج در بند 3 باشد هیچ گونه گارانتی شامل محصول نخواهد شد.

 


 

ما اینجا هستیم:

شنبه تا پنجشنبه، صبح و عصر . جمعه صبح ها در خدمت شما هستیم 🙂

راه های ارتباط با ما

با ما تماس بگیرید:

09058193433
09179972735

همچنین میتوانید از طریق واتس اپ و تلگرام نیز با ما در تماس باشید.
حضوری تشریف بیاورید:

بندر گناوه،خیابان طالقانی،نبش فرعی14.